• Nieruchomości Polska

Lokal Komercyjny lokal biurowy

  • Pokoje-
  • Łazienki-
  • Powierzchnia 585m2
  • Rodzaj Lokal biurowy
  • Cena 28 250 PLN
  • Miasto-
  • Rok budowy1997

Opis szczegółowy

lokal biurowy o pow. 585 m2 na 1 piętrzew nowoczesnym biurowcu w Mokotowskiej Strefie Biznesowej w okolicach ulic: Wołoskiej i Domaniewskiej, poleca Property Office (tel. XXXXXXXX117, mail: )
------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
------------------------------------------
Dostępność - od zaraz.

Nowoczesna powierzchnia biurowa zlokalizowana w biurowcu na warszawskim Mokotowie.
Aranżacja powierzchni zgodnie z potrzebami Najemcy.
Elastyczny podział powierzchni w układzie open space lub gabinetowym.
Okres potrzebny na dostosowanie lokalu do potrzeb Najemcy to około 2-3 miesięcy.
Najemca może oczywiście wprowadzić się do lokalu w stanie pozostawionym przez poprzedniego Najemcę.

Standard powierzchni biurowej:
-klimatyzacja
-podnoszone podłogi
-Otwierane okna
-Sufit podwieszany (60 cm x 60 cm)
-Wykładzina dywanowa (50 cm x 50 cm)
-Oświetlenie 500 lux (dostosowane do otwartej przestrzeni)

Nowe toalety na powierzchni najemcy.Nowa zabudowa kuchenna.

Na miesięczne koszty najmu składają się:
-czynsz: 11 EUR/m2
-koszty eksploatacyjne: 20 PLN/m2
-energia elektryczna

Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (3%).

Internet:
-opcjonalnie,
-Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. 

Parking:
Do dyspozycji najemców należy 2 660 miejsc parkingowych naziemnych i podziemnych, oraz 100 miejsc dla gości.
-podziemny: 90 EUR/stanowisko
-parking naziemny:50 EUR/stanowisko

Umowa:
-czas określony: 3 lata
-kaucja w wysokości 3-miesięcznego czynszu z opłatami eksploatacyjnymi brutto

Opis budynku:
Jeden z 9 budynków biurowych należących do dużego kompleksu biurowego.
Budynek oferuje 12 500 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia zlokalizowanej na 11 kondygnacjach. 
Powierzchnia typowego piętra to 1175 m2.
Kompleks oferuje szereg usług: sale konferencyjne, oddziały kilku banków, restauracje, kawiarnie, centrum medyczne, pocztę, fitness, pralnię, myjnię samochodową, kwiaciarnię oraz bus.

Standard budynku:
-Okablowanie elektryczne 9 (w obecnej konfiguracji),
-Wentylacja (dostosowana do otwartej przestrzeni),
-podwójne zasilanie,
-kable światłowodowe,
-czujniki dymu i ciepła,
-kontrola dostępu

Zalety lokalizacji:
Zaledwie 10 minut jazdy samochodem od centrum miasta, a także od Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina.
Zaletą tej lokalizacji jest również bliskość centrum handlowego Galeria Mokotów, do którego najemcy mogą się dostać dzięki kładce nad ulicą Wołoską.

Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %

Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali.

Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu:
 ;
tel. XXXXXXXX117
Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej: www.propertyoffice.pl

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Ze względu na fakt, iż informacje zawarte w ofercie pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować,Property Office Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność.

Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu XXXXXX117.

Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości

Cena ofertowa 6435 EURO (przyjety kurs:4.3902 z dnia:XXXXXXX-02) cena w PLN:28250 Pokaż więcej

Szczegóły oferty

Cechy oferty

Mapa

Mazowieckie, Warszawa, Mokotów, Wołoska ,
Property Office Sp. z o.o.

Property Office Sp. ...

+48XXXXXX117
Wysyłając zapytanie akceptuję regulamin serwisu oraz politykę RODO.