- Nieruchomości Polska
Niebanalne biuro serwisowane dla 6 osób, OD ZARAZ
- Pokoje11
- Łazienki-
- Powierzchnia 60m2
- Rodzaj Lokal biurowy
- Cena 10 000 PLN
- MiastoWarszawa
- Rok budowy-
Opis szczegółowy
ORIENTACYJNY KOSZT NAJMU:
Czynsz bazowy - od 1800 PLN/os. miesięcznie
Łącznie ok.: 6 os. x 1800 PLN/os. miesięcznie = 10800 PLN miesięcznie
Zabezpieczenie - minimum odpowiednik 2-miesięcznego czynszu
Wszystkie podane kwoty są netto. Należy doliczyć do nich obowiązujący VAT.
Biuro serwisowane do pracy dla 6 osób
Dostępne od ZARAZ
O BIURZE
to inspirujące środowisko pracy zaprojektowane z myślą o kreatywności, komforcie i integracji. Wnętrza wyróżniają się niebanalnym designem łączącym industrialne akcenty z elementami natury, jak drewniane wykończenia, bujna zieleń oraz niestandardowe meble - od gondoli narciarskiej po domki na drzewie. Przestrzenie są zróżnicowane - znajdziemy tu zarówno wygodne strefy relaksu z huśtawkami i miękkimi sofami, jak i miejsca do pracy w skupieniu, spotkań zespołowych czy nieformalnych rozmów. Wnętrze pełne jest detali sprzyjających twórczemu myśleniu: napisy motywacyjne, nowoczesne oświetlenie, designerskie fotele oraz przestrzenie do medytacji i wypoczynku. Całość tworzy przyjazną atmosferę dla osób poszukujących nowoczesnego podejścia do pracy - z dala od sztywnych biurowych standardów.
UDOGODNIENIA
Dostęp do sal konferencyjnych kompleksowo wyposażonych
Indywidualne i umeblowane biuro klasy premium z prywatną kontrolą dostępu;
Budki telefoniczne i niewielkie sale spotkań zapewniające spokój i dyskrecję;
W pełni wyposażone przestrzenie wspólne, reprezentatywne i wysokiej jakości;
Profesjonalna obsługa recepcyjna wraz z reprezentacyjną poczekalnią;
Codzienny serwis sprzątający;
Możliwość wprowadzenia się już w dniu podpisania umowy;
Strefy wypoczynku i miejsca do relaksu;
Dostęp 24h na dobę, 7 dni w tygodniu;
Standardowe warunki najmu:
Okres najmu 12 miesięcy (możliwość najmu na czas nieokreślony).
Wszystkie opłaty w cenie: Media, internet, serwis sprzątający, xero, obsługa recepcji i inne.
Pakiet godzin na sale konferencyjne bez dodatkowych kosztów.
Możliwość uzgodnienia warunków dla niestandardowych potrzeb.
Zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania szczegółowych informacji!
Pokaż więcej
Szczegóły oferty
- Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15646667
- Data publikacji: 29 kwietnia 2025 16:06 (7 godzin temu)
- Liczba pokoi: 11
- Piętro: 5 / 7
Mapa
Mazowieckie, Warszawa, Ochota ,
Lokal Biurowy na wynajem - Warszawa, Ochota
nieruchomosci-polska-24.pl / 15646667



10 000 PLN
167 zł/m2
Główne cechy:
- Powierzchnia 60m2
- Pokoje 11
Opis - Niebanalne biuro serwisowane dla 6 osób, OD ZARAZ
ORIENTACYJNY KOSZT NAJMU:
Czynsz bazowy - od 1800 PLN/os. miesięcznie
Łącznie ok.: 6 os. x 1800 PLN/os. miesięcznie = 10800 PLN miesięcznie
Zabezpieczenie - minimum odpowiednik 2-miesięcznego czynszu
Wszystkie podane kwoty są netto. Należy doliczyć do nich obowiązujący VAT.
Biuro serwisowane do pracy dla 6 osób
Dostępne od ZARAZ
O BIURZE
to inspirujące środowisko pracy zaprojektowane z myślą o kreatywności, komforcie i integracji. Wnętrza wyróżniają się niebanalnym designem łączącym industrialne akcenty z elementami natury, jak drewniane wykończenia, bujna zieleń oraz niestandardowe meble - od gondoli narciarskiej po domki na drzewie. Przestrzenie są zróżnicowane - znajdziemy tu zarówno wygodne strefy relaksu z huśtawkami i miękkimi sofami, jak i miejsca do pracy w skupieniu, spotkań zespołowych czy nieformalnych rozmów. Wnętrze pełne jest detali sprzyjających twórczemu myśleniu: napisy motywacyjne, nowoczesne oświetlenie, designerskie fotele oraz przestrzenie do medytacji i wypoczynku. Całość tworzy przyjazną atmosferę dla osób poszukujących nowoczesnego podejścia do pracy - z dala od sztywnych biurowych standardów.
UDOGODNIENIA
Dostęp do sal konferencyjnych kompleksowo wyposażonych
Indywidualne i umeblowane biuro klasy premium z prywatną kontrolą dostępu;
Budki telefoniczne i niewielkie sale spotkań zapewniające spokój i dyskrecję;
W pełni wyposażone przestrzenie wspólne, reprezentatywne i wysokiej jakości;
Profesjonalna obsługa recepcyjna wraz z reprezentacyjną poczekalnią;
Codzienny serwis sprzątający;
Możliwość wprowadzenia się już w dniu podpisania umowy;
Strefy wypoczynku i miejsca do relaksu;
Dostęp 24h na dobę, 7 dni w tygodniu;
Standardowe warunki najmu:
Okres najmu 12 miesięcy (możliwość najmu na czas nieokreślony).
Wszystkie opłaty w cenie: Media, internet, serwis sprzątający, xero, obsługa recepcji i inne.
Pakiet godzin na sale konferencyjne bez dodatkowych kosztów.
Możliwość uzgodnienia warunków dla niestandardowych potrzeb.
Zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania szczegółowych informacji!
Szczegóły oferty
- Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15646667
- Data publikacji: 29 kwietnia 2025 16:06 (7 godzin temu)
- Liczba pokoi: 11
- Piętro: 5 / 7