- Nieruchomości Polska
Lokal Komercyjny lokal biurowy
- Pokoje8
- Łazienki-
- Powierzchnia 883m2
- Rodzaj Lokal biurowy
- Cena 84 633 PLN
- MiastoWarszawa
- Rok budowy2007
Opis szczegółowy
lokalizacja w samym Centrum
----------------------------------
Do wynajęcia: klimatyzowany lokal biurowy o pow. 883 m2 na 7 piętrze w nowoczesnym biurowcu w Centrum Warszawy niedaleko Dworca Centralnego PKP,
poleca Property Office (tel. XXXXX117, mail: Adres email ukryty)
BEZ PROWIZJI
Lokal dostępny od sierpnia 2026 r.
Powierzchnia biurowa do aranżacji zgodnie z potrzebami Najemcy.
W przeważającej części jest to open space z wydzielonymi pomieszczeniami socjalnymi oraz gabinetami biurowymi rozłożonymi jieregularnie na planie lokalu.
Przeszklone okna zapewniają swobodny dostęp światła naturalnego.
Nowoczesne materiały izolacyjne, redukują hałas z zewnątrz, co znacznie podnosi komfort pracy.
Standard powierzchni biurowej:
-Klimatyzacja,
-Wykładzina dywanowa na podłogach,
-Podwieszane sufity,
-Podnoszone podłogi,
-Światłowód,
-Okablowanie komputerowe,
-Okablowanie elektryczne,
-Okablowanie telefoniczne,
Na miesięczne koszty najmu netto składają się:
-czynsz: 17660 EUR,
-koszty eksploatacyjne: 39,90 PLN/m2 (35231,70 PLN),
-energia elektryczna
Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych.
Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu.
Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu.
Internet:odrębna umowa z operatorem telekomunikacyjnym.
Parking:
4-poziomowy parking podziemny.
Abonament miesięczny netto: 180 EUR/ stanowisko,
Współczynnik miejsc parkingowych: 1/90m2.
Punkty ładowania samochodów elektrycznych.
Infrastruktura dla rowerzystów; szafki i prysznice.
Stacja ładowana hulajnóg elektrycznych.
Umowa:
-długość umowy: do ustalenia,
-kaucja 3 miesiące,
Opis budynku:
15-kondygnacyjny budynek biurowy, oferujący około 23 500 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia.
Recepcja na parterze.
Budynek przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Kontrola dostepu.
Okablowanie elektryczne, komputerowe, telefoniczne.
Ochrona całodobowa.
Czujniki dymu i tryskacze.
BMS.
Dwa niezależne źródła zasilania.
Lokalizacja:
W bezpośrednim sąsiedztwie budynku znajduje się Dworzec Centralny i dworzec pociągów podmiejskich, stacja metra Centrum, terminal autobusowy oraz przystanki licznych linii autobusowych i tramwajowych komunikacji miejskiej.
W najbliższym sąsiedztwie znajduje się szeroka baza noclegowa z ofertą takich znanych hoteli jak: Holiday Inn, Radisson, Marriott, Mercure, Westin i InterContinental.
Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %
Zdjęcia pokazują ogólny standard budynku.
Zapraszam na spotkanie w celu obejrzenia lokalu
Zachęcam do kontaktu telefonicznego pod numerem: XXXXX117
Po więcej ofert warszawskich biur, magazynów czy lokali usługowych do wynajęcia, zapraszam na stronę:
Adres www ukryty
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
Cena ofertowa 17660 EURO (przyjety kurs:4.7924 z dnia:XXXXX-11) cena w PLN:84633
Pokaż więcej
Szczegóły oferty
- Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15704886
- Data publikacji: 17 lipca 2025 23:21 (2 godzin temu)
- Liczba pokoi: 8
- Piętro: 7 / 14
Mapa
Mazowieckie, Warszawa, Śródmieście ,
Lokal Biurowy na wynajem - Warszawa, Śródmieście
nieruchomosci-polska-24.pl / 15704886


84 633 PLN
96 zł/m2
Główne cechy:
- Powierzchnia 883m2
- Pokoje 8
- Rok budowy 2007
Opis - Lokal biurowy
lokalizacja w samym Centrum
----------------------------------
Do wynajęcia: klimatyzowany lokal biurowy o pow. 883 m2 na 7 piętrze w nowoczesnym biurowcu w Centrum Warszawy niedaleko Dworca Centralnego PKP,
poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected])
BEZ PROWIZJI
Lokal dostępny od sierpnia 2026 r.
Powierzchnia biurowa do aranżacji zgodnie z potrzebami Najemcy.
W przeważającej części jest to open space z wydzielonymi pomieszczeniami socjalnymi oraz gabinetami biurowymi rozłożonymi jieregularnie na planie lokalu.
Przeszklone okna zapewniają swobodny dostęp światła naturalnego.
Nowoczesne materiały izolacyjne, redukują hałas z zewnątrz, co znacznie podnosi komfort pracy.
Standard powierzchni biurowej:
-Klimatyzacja,
-Wykładzina dywanowa na podłogach,
-Podwieszane sufity,
-Podnoszone podłogi,
-Światłowód,
-Okablowanie komputerowe,
-Okablowanie elektryczne,
-Okablowanie telefoniczne,
Na miesięczne koszty najmu netto składają się:
-czynsz: 17660 EUR,
-koszty eksploatacyjne: 39,90 PLN/m2 (35231,70 PLN),
-energia elektryczna
Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych.
Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu.
Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu.
Internet:odrębna umowa z operatorem telekomunikacyjnym.
Parking:
4-poziomowy parking podziemny.
Abonament miesięczny netto: 180 EUR/ stanowisko,
Współczynnik miejsc parkingowych: 1/90m2.
Punkty ładowania samochodów elektrycznych.
Infrastruktura dla rowerzystów; szafki i prysznice.
Stacja ładowana hulajnóg elektrycznych.
Umowa:
-długość umowy: do ustalenia,
-kaucja 3 miesiące,
Opis budynku:
15-kondygnacyjny budynek biurowy, oferujący około 23 500 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia.
Recepcja na parterze.
Budynek przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Kontrola dostepu.
Okablowanie elektryczne, komputerowe, telefoniczne.
Ochrona całodobowa.
Czujniki dymu i tryskacze.
BMS.
Dwa niezależne źródła zasilania.
Lokalizacja:
W bezpośrednim sąsiedztwie budynku znajduje się Dworzec Centralny i dworzec pociągów podmiejskich, stacja metra Centrum, terminal autobusowy oraz przystanki licznych linii autobusowych i tramwajowych komunikacji miejskiej.
W najbliższym sąsiedztwie znajduje się szeroka baza noclegowa z ofertą takich znanych hoteli jak: Holiday Inn, Radisson, Marriott, Mercure, Westin i InterContinental.
Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %
Zdjęcia pokazują ogólny standard budynku.
Zapraszam na spotkanie w celu obejrzenia lokalu
Zachęcam do kontaktu telefonicznego pod numerem: 731-321-117
Po więcej ofert warszawskich biur, magazynów czy lokali usługowych do wynajęcia, zapraszam na stronę:
https://www.propertyoffice.pl/
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
Cena ofertowa 17660 EURO (przyjety kurs:4.7924 z dnia:2022-03-11) cena w PLN:84633
Szczegóły oferty
- Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15704886
- Data publikacji: 17 lipca 2025 23:21 (2 godzin temu)
- Liczba pokoi: 8
- Piętro: 7 / 14