- Nieruchomości Polska
Lokal Komercyjny lokal biurowy
- Pokoje1
- Łazienki-
- Powierzchnia 16m2
- Rodzaj Lokal biurowy
- Cena 8 100 PLN
- MiastoWarszawa
- Rok budowy2006
Opis szczegółowy
Do wynajęcia: umeblowane biuro dla 4 osób na 10 piętrze nowoczesnego biurowca w pobliżu stacji metra Rondo ONZ, na warszawskim Śródmieściu.
poleca Property Office (tel. XXXXX117, mail: Adres email ukryty)
BEZ PROWIZJI
W pełni wyposażona przestrzeń biurowa, gotowa do wprowadzenia od zaraz, dostępna 24/7.
Powierzchnia do wyłącznej dyspozycji Najemcy.
Wielkość: 16,40 m2
Lokal z wejściem z korytarza.
Biuro z optymlanym dostępem naturalnego światła.
Koszty związane z użytkowaniem biura serwisowanego zależą od długości okresu najmu oraz ilości "biurek" (ilość osób pracujących w lokalu).
Niewątpliwa zaletą oferty jest dostęp do urządzonego lobby/patio na mniej formalne spotkania.
Oferta dla każdego klienta przygotowywana jest indywidualnie.
Opłata za biuro dla 4 osób to 8100 PLN netto miesięcznie.
Rotacyjny dostęp dla dodatkowej osoby: 199 PLN
Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej.
Opłaty za media: prąd, wodę, klimatyzację (sterowana indywidualnie dla każdego biura) są wliczone w opłatę miesięczną.
Usługi wliczone w cenę :
-W pełni prywatne, wyposażone i umeblowane biuro z dostępem 24/7 ,
-Obsługa recepcyjna (obsługa korespondencji, witanie gości Państwa firmy, concierge),
-Dostęp do internetu bez limitu danych,
-Opłaty za media: prąd, wodę, klimatyzację (sterowana indywidualnie dla każdego biura) ,
-Dostęp do w pełni wyposażonej kuchni, nielimitowana kawa, herbata i woda,
-Świeże owoce, croissanty, bułeczki (w porze śniadaniowej),
-Codzienne sprzątanie biura,
-Dostęp do urządzonego lobby na mniej formalne spotkania oraz dostęp do budek telefonicznych,
-Możliwość brania udziału w cyklicznych eventach (biznesowych, szkoleniowych i innych), organizowanych przez Centrum,
- 10% zniżki na wykorzystanie sal spotkań;
Umowa:
-umowa na 6-12 miesięcy.
-Po podpisaniu umowy wymagany jest dwumiesięczny depozyt netto, zwracany po zakończeniu umowy.
Parking:
-abonament miesięczny: 1100 PLN netto/mies./stanowisko.
Opis budynku:
47-kondygnacyjny budynek biurowy, oferujący około 65 000 m2 powierzchni do wynajęcia.
18 szybkich wind oraz 12 wind standardowych.
Budynek przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Recepcja na parterze.
Ochrona budynku.
Okablowanie komputerowe, elektryczne, telefoniczne.
Tryskacze i czujniki dymu.
Kontrola dostępu do budynku.
System BMS oszczędnie zarządzający budynkiem.
Doskonałe połączenie z każdą dzielnicą dzięki świetnemu dostępowi do komunikacji miejskiej: stacja metra Rondo ONZ, liczne linie tramwajowe i autobusowe.
W pobliżu znajduje się Dworzec Centralny oraz szereg hoteli, restauracji i obiektów handlowych.
Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %
Zdjęcia pokazują ogólny standard budynku.
Zapraszam na spotkanie w celu obejrzenia lokalu
Zachęcam do kontaktu telefonicznego pod numerem: XXXXX117
Po więcej ofert warszawskich biur, magazynów czy lokali usługowych do wynajęcia, zapraszam na stronę:
Adres www ukryty
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
Pokaż więcej
Szczegóły oferty
- Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15726549
- Data publikacji: 1 września 2025 14:36 (2 dni temu)
- Liczba pokoi: 1
- Piętro: 10 / 20
Mapa
Mazowieckie, Warszawa, Śródmieście ,
Lokal Biurowy na wynajem - Warszawa, Śródmieście
nieruchomosci-polska-24.pl / 15726549

8 100 PLN
506 zł/m2
Główne cechy:
- Powierzchnia 16m2
- Pokoje 1
- Rok budowy 2006
Opis - Lokal biurowy
Do wynajęcia: umeblowane biuro dla 4 osób na 10 piętrze nowoczesnego biurowca w pobliżu stacji metra Rondo ONZ, na warszawskim Śródmieściu.
poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected])
BEZ PROWIZJI
W pełni wyposażona przestrzeń biurowa, gotowa do wprowadzenia od zaraz, dostępna 24/7.
Powierzchnia do wyłącznej dyspozycji Najemcy.
Wielkość: 16,40 m2
Lokal z wejściem z korytarza.
Biuro z optymlanym dostępem naturalnego światła.
Koszty związane z użytkowaniem biura serwisowanego zależą od długości okresu najmu oraz ilości "biurek" (ilość osób pracujących w lokalu).
Niewątpliwa zaletą oferty jest dostęp do urządzonego lobby/patio na mniej formalne spotkania.
Oferta dla każdego klienta przygotowywana jest indywidualnie.
Opłata za biuro dla 4 osób to 8100 PLN netto miesięcznie.
Rotacyjny dostęp dla dodatkowej osoby: 199 PLN
Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej.
Opłaty za media: prąd, wodę, klimatyzację (sterowana indywidualnie dla każdego biura) są wliczone w opłatę miesięczną.
Usługi wliczone w cenę :
-W pełni prywatne, wyposażone i umeblowane biuro z dostępem 24/7 ,
-Obsługa recepcyjna (obsługa korespondencji, witanie gości Państwa firmy, concierge),
-Dostęp do internetu bez limitu danych,
-Opłaty za media: prąd, wodę, klimatyzację (sterowana indywidualnie dla każdego biura) ,
-Dostęp do w pełni wyposażonej kuchni, nielimitowana kawa, herbata i woda,
-Świeże owoce, croissanty, bułeczki (w porze śniadaniowej),
-Codzienne sprzątanie biura,
-Dostęp do urządzonego lobby na mniej formalne spotkania oraz dostęp do budek telefonicznych,
-Możliwość brania udziału w cyklicznych eventach (biznesowych, szkoleniowych i innych), organizowanych przez Centrum,
- 10% zniżki na wykorzystanie sal spotkań;
Umowa:
-umowa na 6-12 miesięcy.
-Po podpisaniu umowy wymagany jest dwumiesięczny depozyt netto, zwracany po zakończeniu umowy.
Parking:
-abonament miesięczny: 1100 PLN netto/mies./stanowisko.
Opis budynku:
47-kondygnacyjny budynek biurowy, oferujący około 65 000 m2 powierzchni do wynajęcia.
18 szybkich wind oraz 12 wind standardowych.
Budynek przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Recepcja na parterze.
Ochrona budynku.
Okablowanie komputerowe, elektryczne, telefoniczne.
Tryskacze i czujniki dymu.
Kontrola dostępu do budynku.
System BMS oszczędnie zarządzający budynkiem.
Doskonałe połączenie z każdą dzielnicą dzięki świetnemu dostępowi do komunikacji miejskiej: stacja metra Rondo ONZ, liczne linie tramwajowe i autobusowe.
W pobliżu znajduje się Dworzec Centralny oraz szereg hoteli, restauracji i obiektów handlowych.
Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %
Zdjęcia pokazują ogólny standard budynku.
Zapraszam na spotkanie w celu obejrzenia lokalu
Zachęcam do kontaktu telefonicznego pod numerem: 731-321-117
Po więcej ofert warszawskich biur, magazynów czy lokali usługowych do wynajęcia, zapraszam na stronę:
https://www.propertyoffice.pl/
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
Szczegóły oferty
- Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15726549
- Data publikacji: 1 września 2025 14:36 (2 dni temu)
- Liczba pokoi: 1
- Piętro: 10 / 20