- Nieruchomości Polska
Atrakcyjne biuro na Mokotowie
- Pokoje11
- Łazienki-
- Powierzchnia 25m2
- Rodzaj Lokal biurowy
- Cena 1 750 PLN
- MiastoWarszawa
- Rok budowy-
Opis szczegółowy
Oferta nieruchomości w ramach biur serwisowanych.
Zalety najmu powierzchni w coworkingu:
-możliwość pracy w prestiżowych biurach za przystępną cenę
-dostępność sprzętów tj. drukarki/skanery
-dostęp do wyposażonych sal konferencyjnych (system nagłośnień oraz sprzęt do wideorozmów)
-możliwość najmu nawet 1 stanowiska pracy
-strefy chillout oraz pracy w odosobnieniu (budki telefoniczne, małe salki spotkań)
-obsługa recepcyjna
-elastyczny okres najmu od 1 do 12 miesięcy
-w pełni wyposażone pokoje biurowe o podwyższonym standardzie i jakości
-pełna elastyczność
-w cenie mają Państwo m.in. kawę, herbatę, mleko, papier (są to koszty, których zwykle się nie liczy natomiast podsumowując je okazuje się, że można sporo zaoszczędzić)
W przypadku niestandardowych rozwiązań np. dodatkowe łącze internetowe, niestandardowy wystrój powierzchni, konieczność wydzielenia dodatkowych pomieszczeń w ramach najmu istnieje możliwość uzgodnienia warunków ze stroną Wynajmującą.
Sięgnij już dziś po nowe możliwości dla Twojego biura! Skontaktuj się z Nami i umów się na prezentację.
Pokaż więcej
Szczegóły oferty
Mapa
Mazowieckie, Warszawa, Mokotów ,
Lokal Biurowy na wynajem - Warszawa, Mokotów
nieruchomosci-polska-24.pl / 15345420
1 750 PLN
70 zł/m2
Główne cechy:
- Powierzchnia 25m2
- Pokoje 11
Opis - Atrakcyjne biuro na Mokotowie
Oferta nieruchomości w ramach biur serwisowanych.
Zalety najmu powierzchni w coworkingu:
-możliwość pracy w prestiżowych biurach za przystępną cenę
-dostępność sprzętów tj. drukarki/skanery
-dostęp do wyposażonych sal konferencyjnych (system nagłośnień oraz sprzęt do wideorozmów)
-możliwość najmu nawet 1 stanowiska pracy
-strefy chillout oraz pracy w odosobnieniu (budki telefoniczne, małe salki spotkań)
-obsługa recepcyjna
-elastyczny okres najmu od 1 do 12 miesięcy
-w pełni wyposażone pokoje biurowe o podwyższonym standardzie i jakości
-pełna elastyczność
-w cenie mają Państwo m.in. kawę, herbatę, mleko, papier (są to koszty, których zwykle się nie liczy natomiast podsumowując je okazuje się, że można sporo zaoszczędzić)
W przypadku niestandardowych rozwiązań np. dodatkowe łącze internetowe, niestandardowy wystrój powierzchni, konieczność wydzielenia dodatkowych pomieszczeń w ramach najmu istnieje możliwość uzgodnienia warunków ze stroną Wynajmującą.
Sięgnij już dziś po nowe możliwości dla Twojego biura! Skontaktuj się z Nami i umów się na prezentację.