- Nieruchomości Polska
Wynajem biura - al. Jana Pawła II
- Pokoje11
- Łazienki-
- Powierzchnia 56m2
- Rodzaj Lokal biurowy
- Cena 15 000 PLN
- MiastoWarszawa
- Rok budowy-
Opis szczegółowy
Recepcja:
- Obsługa wielojęzyczna
- Dyspozycyjność 24/7
- Profesjonalne przyjmowanie i witanie gości.
- Obsługa spotkań biznesowych, od zarządzania harmonogramem po wsparcie administracyjne.
- Obsługa pocztowa, obejmująca zarówno odbiór, jak i wysyłkę korespondencji oraz przesyłek.
Urządzenia biurowe:
- Nowoczesna drukarka.
- Skaner do tworzenia cyfrowych kopii dokumentów.
- Kopiarka do szybkiego tworzenia kopii papierowych.
- Niszczarka do bezpiecznego usuwania wrażliwych dokumentów.
Sale konferencyjne:
- Sale o zróżnicowanej wielkości, idealnie dopasowane do potrzeb i wymagań każdego rodzaju spotkań.
- Nowoczesne projektory multimedialne dla wyrazistych prezentacji.
- Tablice suchościeralne i flipcharty do pracy w grupie.
- Kompleksowy serwis kawowy
- Opcja zamówienia cateringu
Wspólna kuchnia:
- Stały dostęp do kawy, herbaty i wody.
- Profesjonalny ekspres do kawy, umożliwiający przygotowanie wysokiej jakości napojów kawowych.
- Mikrofalówka do szybkiego podgrzewania posiłków.
Pozostałe udogodnienia:
- Szybki i niezawodny dostęp do sieci WiFi/Internet.
- Miejsca parkingowe
- Codzienne usługi porządkowe, utrzymujące czystość i porządek w przestrzeni biurowej.
- Zaawansowana infrastruktura IT
- Zaplecze techniczne dla rowerzystów, w tym nowoczesne prysznice, stojaki na rowery, parkingi rowerowe oraz przechowalnie, zachęcające do korzystania z ekologicznych środków transportu.
Pokaż więcej
Szczegóły oferty
- Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15385292
- Data publikacji: 24 listopada 2024 04:21 (2 godzin temu)
- Liczba pokoi: 11
- Piętro: 3 / 2
Mapa
Mazowieckie, Warszawa, Wola ,
Lokal Biurowy na wynajem - Warszawa, Wola
nieruchomosci-polska-24.pl / 15385292
15 000 PLN
268 zł/m2
Główne cechy:
- Powierzchnia 56m2
- Pokoje 11
Opis - Wynajem biura - al. Jana Pawła II
Recepcja:
- Obsługa wielojęzyczna
- Dyspozycyjność 24/7
- Profesjonalne przyjmowanie i witanie gości.
- Obsługa spotkań biznesowych, od zarządzania harmonogramem po wsparcie administracyjne.
- Obsługa pocztowa, obejmująca zarówno odbiór, jak i wysyłkę korespondencji oraz przesyłek.
Urządzenia biurowe:
- Nowoczesna drukarka.
- Skaner do tworzenia cyfrowych kopii dokumentów.
- Kopiarka do szybkiego tworzenia kopii papierowych.
- Niszczarka do bezpiecznego usuwania wrażliwych dokumentów.
Sale konferencyjne:
- Sale o zróżnicowanej wielkości, idealnie dopasowane do potrzeb i wymagań każdego rodzaju spotkań.
- Nowoczesne projektory multimedialne dla wyrazistych prezentacji.
- Tablice suchościeralne i flipcharty do pracy w grupie.
- Kompleksowy serwis kawowy
- Opcja zamówienia cateringu
Wspólna kuchnia:
- Stały dostęp do kawy, herbaty i wody.
- Profesjonalny ekspres do kawy, umożliwiający przygotowanie wysokiej jakości napojów kawowych.
- Mikrofalówka do szybkiego podgrzewania posiłków.
Pozostałe udogodnienia:
- Szybki i niezawodny dostęp do sieci WiFi/Internet.
- Miejsca parkingowe
- Codzienne usługi porządkowe, utrzymujące czystość i porządek w przestrzeni biurowej.
- Zaawansowana infrastruktura IT
- Zaplecze techniczne dla rowerzystów, w tym nowoczesne prysznice, stojaki na rowery, parkingi rowerowe oraz przechowalnie, zachęcające do korzystania z ekologicznych środków transportu.
Szczegóły oferty
- Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15385292
- Data publikacji: 24 listopada 2024 04:21 (2 godzin temu)
- Liczba pokoi: 11
- Piętro: 3 / 2