- Nieruchomości Polska
Lokal Komercyjny lokal biurowy
- Pokoje11
- Łazienki-
- Powierzchnia 713m2
- Rodzaj Lokal biurowy
- Cena 53 475 PLN
- MiastoWarszawa
- Rok budowy2000
Opis szczegółowy
Powierzchnia biurowa 713,80 mkw. mieści się 3 piętrze. Biuro podzielone jest na pokoje różnej wielkości, recepcję, kuchnię, toalety, salę konferencyjną.
Powierzchnia biurowa jest wykończona w wysokim standardzie, z klimatyzacją, otwieralnymi oknami, siecią strukturalną 7 kategorii.
Najemcy mogą korzystać z profesjonalnej sali konferencyjnej na 120 osób, z ruchomymi ściankami działowymi.
Koszty eksploatacyjne w wysokości 33 zł/mkw. + energia elektryczna z licznika.
Budynek:
Nowoczesny, kameralny budynek biurowy o wysokim standardzie wykończenia, mieszczący się w dzielnicy Śródmieście, na obrzeżach Starego Miasta, w bliskiej odległości od gmachu Sądu Najwyższego. Bardzo dobry dostęp do komunikacji miejskiej: stacji metra, licznych linii autobusowych i tramwajowych, do stacji PKP. Na parterze budynku jest profesjonalna sala konferencyjna na 120 osób, z ruchomymi ściankami działowymi oraz kantyna, która również zapewnia obsługę cateringową konferencji i spotkań. Doskonała lokalizacja zapewnia bliskość wielu restauracji, kawiarni, sklepów i banków.
Warunki handlowe Koszty eksploatacyjne m2 : 33,00 PLN Min. okres najmu (lat) : 5 Parking naziemny - miejsce : 300 PLN Parking podziemny - miejsce : 500 PLN Dostępne w budynku : centrum konferen., kantyna,
Standard Klimatyzacja : Tak Wentylacja wymuszona : Tak Otwierane okna : Tak Podwieszane sufity : Tak Podnoszone podłogi : Nie Światłowód : Tak Okablowanie komputerowe : Tak Okablowanie elektryczne : Tak Okablowanie telefoniczne : Tak
Bezpieczeństwo budynku Ochrona : Tak Monitoring : Tak Recepcja : Tak
Bezpieczeństwo Kontrola dostępu : Tak Czujniki dymu : Tak Tryskacze : Tak Alarm : Tak
Informacje o budynku Rok budowy : 2000 Powierzchnia całkowita : 4 500 mkw. Powierzchnia biurowa netto : 4 000 mkw. Powierzchnia typowego piętra : 713 m2 Kondygnacje naziemne : 5 Kondygnacje podziemne : -1 Winda : Tak Certyfikat zielonego budynku : nie Współ. miejsc parkingowych : 100
Nasze usługi świadczymy w oparciu o umowę pośrednictwa, która gwarantuje Państwu bezpieczeństwo transakcji oraz pełną opiekę naszego doradcy przez cały okres trwania współpracy. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).
Prezentowane oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu na okoliczności, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, MAXON Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność
Pokaż więcej
Szczegóły oferty
- Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15573534
- Data publikacji: 22 stycznia 2025 19:36 (3 godzin temu)
- Liczba pokoi: 11
- Piętro: 3 / 3
Mapa
Mazowieckie, Warszawa, Śródmieście ,
Lokal Biurowy na wynajem - Warszawa, Śródmieście
nieruchomosci-polska-24.pl / 15573534
53 475 PLN
75 zł/m2
Główne cechy:
- Powierzchnia 713m2
- Pokoje 11
- Rok budowy 2000
Opis - Lokal biurowy
Powierzchnia biurowa 713,80 mkw. mieści się 3 piętrze. Biuro podzielone jest na pokoje różnej wielkości, recepcję, kuchnię, toalety, salę konferencyjną.
Powierzchnia biurowa jest wykończona w wysokim standardzie, z klimatyzacją, otwieralnymi oknami, siecią strukturalną 7 kategorii.
Najemcy mogą korzystać z profesjonalnej sali konferencyjnej na 120 osób, z ruchomymi ściankami działowymi.
Koszty eksploatacyjne w wysokości 33 zł/mkw. + energia elektryczna z licznika.
Budynek:
Nowoczesny, kameralny budynek biurowy o wysokim standardzie wykończenia, mieszczący się w dzielnicy Śródmieście, na obrzeżach Starego Miasta, w bliskiej odległości od gmachu Sądu Najwyższego. Bardzo dobry dostęp do komunikacji miejskiej: stacji metra, licznych linii autobusowych i tramwajowych, do stacji PKP. Na parterze budynku jest profesjonalna sala konferencyjna na 120 osób, z ruchomymi ściankami działowymi oraz kantyna, która również zapewnia obsługę cateringową konferencji i spotkań. Doskonała lokalizacja zapewnia bliskość wielu restauracji, kawiarni, sklepów i banków.
Warunki handlowe Koszty eksploatacyjne m2 : 33,00 PLN Min. okres najmu (lat) : 5 Parking naziemny - miejsce : 300 PLN Parking podziemny - miejsce : 500 PLN Dostępne w budynku : centrum konferen., kantyna,
Standard Klimatyzacja : Tak Wentylacja wymuszona : Tak Otwierane okna : Tak Podwieszane sufity : Tak Podnoszone podłogi : Nie Światłowód : Tak Okablowanie komputerowe : Tak Okablowanie elektryczne : Tak Okablowanie telefoniczne : Tak
Bezpieczeństwo budynku Ochrona : Tak Monitoring : Tak Recepcja : Tak
Bezpieczeństwo Kontrola dostępu : Tak Czujniki dymu : Tak Tryskacze : Tak Alarm : Tak
Informacje o budynku Rok budowy : 2000 Powierzchnia całkowita : 4 500 mkw. Powierzchnia biurowa netto : 4 000 mkw. Powierzchnia typowego piętra : 713 m2 Kondygnacje naziemne : 5 Kondygnacje podziemne : -1 Winda : Tak Certyfikat zielonego budynku : nie Współ. miejsc parkingowych : 100
Nasze usługi świadczymy w oparciu o umowę pośrednictwa, która gwarantuje Państwu bezpieczeństwo transakcji oraz pełną opiekę naszego doradcy przez cały okres trwania współpracy. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).
Prezentowane oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu na okoliczności, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, MAXON Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność
Szczegóły oferty
- Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15573534
- Data publikacji: 22 stycznia 2025 19:36 (3 godzin temu)
- Liczba pokoi: 11
- Piętro: 3 / 3