• Nieruchomości Polska

Lokal Komercyjny lokal biurowy

  • Pokoje1
  • Łazienki-
  • Powierzchnia 24m2
  • Rodzaj Lokal biurowy
  • Cena 6 700 PLN
  • MiastoWarszawa
  • Rok budowy2018

Opis szczegółowy

Do wynajęcia: umeblowane biuro dla 6 osób na 1 piętrze biurowca na warszawskim Mokotowie, w OKOLICACH ul. Sobieskiego.
poleca Property Office (tel. XXXXX117, mail: )
-----------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
-----------------------------------------
Dostępność -od zaraz,

Wygodne, całkowicie wyposażone biuro z dostępem do niezbędnych usług biurowych.
Powierzchnia około 45 m2.

Pakiet biurowy zawiera następujące korzyści:
- Adres Biznesowy,
- Dedykowany numer telefonu,
- W pełni umeblowane i wyposażone biuro (dostęp 24/7) z usługą internetu wliczoną w cenę biura,
- W pełni umeblowane i wyposażone kuchnie,
- Dostęp do sal konferencyjnych ( 1 salka wliczona w cenę wynajmu do 2h dziennie),
- W pełni wyposażone toalety,
- Recepcja-obsługa spersonalizowana dla Państwa firmy,
- Wszystkie media ( elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda ),
- Utrzymanie biura i cześci wspólnych,
- Naprawy,
- Codzienne sprzątanie,
- Ochrona,
- Ubezpieczenie budynku,
- nieograniczony dostęp do powierzchni coworkingowych w ponad 3000 lokalizacjach w 120 krajach z darmową kawą/herbatą oraz internetem,
- zniżki na usługi kurierskie i artykuły biurowe,
- 10% zniżki na wynajem sali konferencyjnych

Miesięczny koszt najmu: od 6700 PLN netto.

Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej.

Za całe biuro gotowe do pracy, co miesiąc otrzymują Państwo jedną czytelną fakturę: wszystkie media są wliczone w cenę (elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda),

Umowa:
Minimalny okres najmu: 3 miesiące.
Dla umowy na okres minimum 6 miesięcy: 5 % rabatu,
Dla umowy na okres minimum 12 miesięcy: 10 % rabatu,
-kaucja: 2 miesiące
- nielimitowany dostęp do kuchni dla Państwa i Państwa gości - 165 PLN/ miesiąc/osoba,
- usługa odnowienia biura - 75 PLN/m2,opłata pobierana po zakończeniu trwania umowy w celu odnowienia biura,
- jednorazowa opłata aktywacyjna - 80 PLN /osoba

Parking:
W budynku znajduje się dwukondygnacyjny parking podziemny oferujący 111 miejsc parkingowych.
-Czynsz za miejsce parkingowe: 90 Euro/miejsce + VAT

Opis budynku:
Nowoczesny budynek biurowy oferujący atrakcyjne powierzchnie do wynajęcia.
W budynku są trzy windy, ale nie ma windy towarowej.

Udogodnienia dla mam:
Bezpośrednio z lobby -dostęp do pomieszczenia dla matek karmiących oraz do odpoczynku dla kobiet w ciąży.
Pomieszczenie wyposażone w niezbędne urządzenia i meble.

Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu co zapewni komfort użytkowania budynku zarówno najemcom jak i gościom.

Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %

Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku.

Polecam i zapraszam do oglądania:
;
tel. XXXXX117


Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Pokaż więcej

Szczegóły oferty

  • Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15635664
  • Data publikacji: 12 kwietnia 2025 20:06 (1 dzień temu)
  • Liczba pokoi: 1
  • Piętro: 1 / 5

Mapa

Mazowieckie, Warszawa, Mokotów ,
Property Office Sp. o.o.

Property Office Sp. ...

+48XXXXXX117
Wysyłając zapytanie akceptuję regulamin serwisu oraz politykę RODO.

Lokal Biurowy na wynajem - Warszawa, Mokotów

nieruchomosci-polska-24.pl / 15635664

Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -

6 700 PLN

279 zł/m2
Warszawa (Mokotów) (Mazowieckie, gm. Warszawa)

Główne cechy:

  • Powierzchnia 24m2
  • Pokoje 1
  • Rok budowy 2018

Opis - Lokal biurowy

Do wynajęcia: umeblowane biuro dla 6 osób na 1 piętrze biurowca na warszawskim Mokotowie, w OKOLICACH ul. Sobieskiego.
poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected])
-----------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
-----------------------------------------
Dostępność -od zaraz,

Wygodne, całkowicie wyposażone biuro z dostępem do niezbędnych usług biurowych.
Powierzchnia około 45 m2.

Pakiet biurowy zawiera następujące korzyści:
- Adres Biznesowy,
- Dedykowany numer telefonu,
- W pełni umeblowane i wyposażone biuro (dostęp 24/7) z usługą internetu wliczoną w cenę biura,
- W pełni umeblowane i wyposażone kuchnie,
- Dostęp do sal konferencyjnych ( 1 salka wliczona w cenę wynajmu do 2h dziennie),
- W pełni wyposażone toalety,
- Recepcja-obsługa spersonalizowana dla Państwa firmy,
- Wszystkie media ( elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda ),
- Utrzymanie biura i cześci wspólnych,
- Naprawy,
- Codzienne sprzątanie,
- Ochrona,
- Ubezpieczenie budynku,
- nieograniczony dostęp do powierzchni coworkingowych w ponad 3000 lokalizacjach w 120 krajach z darmową kawą/herbatą oraz internetem,
- zniżki na usługi kurierskie i artykuły biurowe,
- 10% zniżki na wynajem sali konferencyjnych

Miesięczny koszt najmu: od 6700 PLN netto.

Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej.

Za całe biuro gotowe do pracy, co miesiąc otrzymują Państwo jedną czytelną fakturę: wszystkie media są wliczone w cenę (elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda),

Umowa:
Minimalny okres najmu: 3 miesiące.
Dla umowy na okres minimum 6 miesięcy: 5 % rabatu,
Dla umowy na okres minimum 12 miesięcy: 10 % rabatu,
-kaucja: 2 miesiące
- nielimitowany dostęp do kuchni dla Państwa i Państwa gości - 165 PLN/ miesiąc/osoba,
- usługa odnowienia biura - 75 PLN/m2,opłata pobierana po zakończeniu trwania umowy w celu odnowienia biura,
- jednorazowa opłata aktywacyjna - 80 PLN /osoba

Parking:
W budynku znajduje się dwukondygnacyjny parking podziemny oferujący 111 miejsc parkingowych.
-Czynsz za miejsce parkingowe: 90 Euro/miejsce + VAT

Opis budynku:
Nowoczesny budynek biurowy oferujący atrakcyjne powierzchnie do wynajęcia.
W budynku są trzy windy, ale nie ma windy towarowej.

Udogodnienia dla mam:
Bezpośrednio z lobby -dostęp do pomieszczenia dla matek karmiących oraz do odpoczynku dla kobiet w ciąży.
Pomieszczenie wyposażone w niezbędne urządzenia i meble.

Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu co zapewni komfort użytkowania budynku zarówno najemcom jak i gościom.

Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %

Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku.

Polecam i zapraszam do oglądania:
[email protected] ;
tel. 731-321-117
www.propertyoffice.pl

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości


Szczegóły oferty

  • Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15635664
  • Data publikacji: 12 kwietnia 2025 20:06 (1 dzień temu)
  • Liczba pokoi: 1
  • Piętro: 1 / 5