- Nieruchomości Polska
Gotowe do pracy biuro klasy premium dla 7 osób
- Pokoje11
- Łazienki-
- Powierzchnia 80m2
- Rodzaj Lokal biurowy
- Cena 11 501 PLN
- MiastoWarszawa
- Rok budowy-
Opis szczegółowy
ORIENTACYJNY KOSZT NAJMU:
Czynsz - 2400 EUR miesięcznie
Zabezpieczenie - minimum odpowiednik 2-miesięcznego czynszu
Wszystkie podane kwoty są netto. Należy doliczyć do nich obowiązujący VAT.
Standardowe warunki najmu:
Okres najmu: standardowo 12 miesięcy, z możliwością zawarcia umowy na czas krótszy, dłuższy lub nieokreślony
Sale konferencyjne: pakiet godzin do wykorzystania bez dodatkowych opłat
Usługi wliczone w cenę: szybki internet, kawa i herbata, obsługa recepcji, codzienny serwis sprzątający, media oraz inne udogodnienia
Elastyczne podejście: możliwość uzgodnienia indywidualnych warunków - np. dodatkowe łącze internetowe lub niestandardowy wystrój biura
DOSTĘPNE MODUŁY: 4-osobowy, 6-osobowy, 7-osobowy, 11-osobowy
Dostępne od ZARAZ
LOKALIZACJA
2 minuty pieszo do najbliższych przystanków autobusowych
3 minuty pieszo do najbliższych przystanków tramwajowych
15 minut pieszo do stacji Metro Ratusz-Arsenał lub Metro Nowy Świat-Uniwersytet
10 minut pieszo do Centrum
W POBLIŻU: Stare Miasto, Kolumna Zygmunta, McDonald, kawiarnie, restauracje, bary, parki, bank, sklepy spożywcze, siłownia, klub fitness, apteka, fryzjer, weterynarz, Centrum Handlowe i wiele innych
OPIS
Nowoczesna przestrzeń biurowa zaprojektowana z myślą o komforcie, funkcjonalności i estetyce. Wnętrza wypełnione naturalnym światłem, przeszklone ściany, drewniane akcenty oraz wykładzina z geometrycznym wzorem tworzą przyjazne, sprzyjające koncentracji i współpracy środowisko pracy. Dodatkową energię i świeżość wnosi starannie dobrana kolorystyka — intensywne żółcie, subtelne błękity i stonowane szarości. Przestrzeń została podzielona na zróżnicowane strefy: open space, sale spotkań, strefy relaksu oraz kameralne pokoje do pracy w ciszy. Nowoczesne oświetlenie oraz odsłonięta instalacja sufitowa nadają całości industrialnego charakteru. Reprezentacyjne wejście z dekoracją kwiatową oraz harmonijne połączenie klasycznej architektury z nowoczesnym szkłem budują wyjątkowy klimat tej przestrzeni.
UDOGODNIENIA
Kuchnia i jadalnia;
Recepcyjna i poczekalnia;
Codzienny serwis sprzątający;
Strefy wypoczynku i miejsca do relaksu;
Sale konferencyjne;
Umeblowane biuro z prywatną kontrolą dostępu;
Budki telefoniczne i niewielkie sale spotkań;
Dostęp 24h na dobę, 7 dni w tygodniu;
Korzyści z najmu biura serwisowanego dla firm:
Elastyczność przestrzeni - możliwość szybkiego dostosowania biura do aktualnych i przyszłych potrzeb organizacji
Oszczędność czasu i kosztów - brak konieczności inwestowania w wyposażenie oraz zarządzania zapleczem biurowym
Usługi na żądanie - dostęp do dodatkowych rozwiązań wtedy, gdy są potrzebne
Wygodne warunki najmu - łatwe przedłużenie umowy lub dostosowanie jej zapisów do tempa rozwoju firmy
Czym jest biuro serwisowane?
Biuro serwisowane to elastyczne i wygodne rozwiązanie dla firm, które chcą skupić się na swojej działalności, bez konieczności zajmowania się codzienną organizacją biura. W przeciwieństwie do tradycyjnego najmu, oferuje ono w pełni umeblowane i gotowe do użytku przestrzenie, dostępne od zaraz. W jednej miesięcznej opłacie zawarte są wszystkie kluczowe udogodnienia: media, szybki internet, profesjonalna obsługa recepcyjna oraz regularne sprzątanie. Stały koszt oznacza brak niespodziewanych wydatków i pełną przejrzystość finansową.
Zapoznaj się z dedykowaną ofertą dopasowaną do Twoich potrzeb!
Cena ofertowa 2400 EURO (przyjety kurs:4.7924 z dnia:XXXXX-11) cena w PLN:11501
Pokaż więcej
Szczegóły oferty
- Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15665595
- Data publikacji: 12 czerwca 2025 14:06 (1 dzień temu)
- Liczba pokoi: 11
- Piętro: 1
Mapa
Mazowieckie, Warszawa, Śródmieście ,
Lokal Biurowy na wynajem - Warszawa, Śródmieście
nieruchomosci-polska-24.pl / 15665595



11 501 PLN
144 zł/m2
Główne cechy:
- Powierzchnia 80m2
- Pokoje 11
Opis - Gotowe do pracy biuro klasy premium dla 7 osób
ORIENTACYJNY KOSZT NAJMU:
Czynsz - 2400 EUR miesięcznie
Zabezpieczenie - minimum odpowiednik 2-miesięcznego czynszu
Wszystkie podane kwoty są netto. Należy doliczyć do nich obowiązujący VAT.
Standardowe warunki najmu:
Okres najmu: standardowo 12 miesięcy, z możliwością zawarcia umowy na czas krótszy, dłuższy lub nieokreślony
Sale konferencyjne: pakiet godzin do wykorzystania bez dodatkowych opłat
Usługi wliczone w cenę: szybki internet, kawa i herbata, obsługa recepcji, codzienny serwis sprzątający, media oraz inne udogodnienia
Elastyczne podejście: możliwość uzgodnienia indywidualnych warunków - np. dodatkowe łącze internetowe lub niestandardowy wystrój biura
DOSTĘPNE MODUŁY: 4-osobowy, 6-osobowy, 7-osobowy, 11-osobowy
Dostępne od ZARAZ
LOKALIZACJA
2 minuty pieszo do najbliższych przystanków autobusowych
3 minuty pieszo do najbliższych przystanków tramwajowych
15 minut pieszo do stacji Metro Ratusz-Arsenał lub Metro Nowy Świat-Uniwersytet
10 minut pieszo do Centrum
W POBLIŻU: Stare Miasto, Kolumna Zygmunta, McDonald, kawiarnie, restauracje, bary, parki, bank, sklepy spożywcze, siłownia, klub fitness, apteka, fryzjer, weterynarz, Centrum Handlowe i wiele innych
OPIS
Nowoczesna przestrzeń biurowa zaprojektowana z myślą o komforcie, funkcjonalności i estetyce. Wnętrza wypełnione naturalnym światłem, przeszklone ściany, drewniane akcenty oraz wykładzina z geometrycznym wzorem tworzą przyjazne, sprzyjające koncentracji i współpracy środowisko pracy. Dodatkową energię i świeżość wnosi starannie dobrana kolorystyka — intensywne żółcie, subtelne błękity i stonowane szarości. Przestrzeń została podzielona na zróżnicowane strefy: open space, sale spotkań, strefy relaksu oraz kameralne pokoje do pracy w ciszy. Nowoczesne oświetlenie oraz odsłonięta instalacja sufitowa nadają całości industrialnego charakteru. Reprezentacyjne wejście z dekoracją kwiatową oraz harmonijne połączenie klasycznej architektury z nowoczesnym szkłem budują wyjątkowy klimat tej przestrzeni.
UDOGODNIENIA
Kuchnia i jadalnia;
Recepcyjna i poczekalnia;
Codzienny serwis sprzątający;
Strefy wypoczynku i miejsca do relaksu;
Sale konferencyjne;
Umeblowane biuro z prywatną kontrolą dostępu;
Budki telefoniczne i niewielkie sale spotkań;
Dostęp 24h na dobę, 7 dni w tygodniu;
Korzyści z najmu biura serwisowanego dla firm:
Elastyczność przestrzeni - możliwość szybkiego dostosowania biura do aktualnych i przyszłych potrzeb organizacji
Oszczędność czasu i kosztów - brak konieczności inwestowania w wyposażenie oraz zarządzania zapleczem biurowym
Usługi na żądanie - dostęp do dodatkowych rozwiązań wtedy, gdy są potrzebne
Wygodne warunki najmu - łatwe przedłużenie umowy lub dostosowanie jej zapisów do tempa rozwoju firmy
Czym jest biuro serwisowane?
Biuro serwisowane to elastyczne i wygodne rozwiązanie dla firm, które chcą skupić się na swojej działalności, bez konieczności zajmowania się codzienną organizacją biura. W przeciwieństwie do tradycyjnego najmu, oferuje ono w pełni umeblowane i gotowe do użytku przestrzenie, dostępne od zaraz. W jednej miesięcznej opłacie zawarte są wszystkie kluczowe udogodnienia: media, szybki internet, profesjonalna obsługa recepcyjna oraz regularne sprzątanie. Stały koszt oznacza brak niespodziewanych wydatków i pełną przejrzystość finansową.
Zapoznaj się z dedykowaną ofertą dopasowaną do Twoich potrzeb!
Cena ofertowa 2400 EURO (przyjety kurs:4.7924 z dnia:2022-03-11) cena w PLN:11501
Szczegóły oferty
- Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15665595
- Data publikacji: 12 czerwca 2025 14:06 (1 dzień temu)
- Liczba pokoi: 11
- Piętro: 1