• Nieruchomości Polska

Lokal Komercyjny lokal biurowy

  • Pokoje1
  • Łazienki-
  • Powierzchnia 5m2
  • Rodzaj Lokal biurowy
  • Cena 949 PLN
  • MiastoWarszawa
  • Rok budowy1999

Opis szczegółowy

Do wynajęcia: biurko w coworkingu do wynajęcia w Centrum,
na 11 piętrze nowoczesnym biurowcu w Śródmieściu, w okolicach Dworca Centralnego,
poleca Property Office (tel. XXXXX117, mail: )

BEZ PROWIZJI

Miejsce do pracy w przestrzeni wspóldzielonej.
Najemca pracuje w różnym wymiarze czasowym, w zależności od swoich potrzeb,
Oferta dla jednej osoby.

1. Dostęp w dni robocze przez cały miesiąc: 949 PLN netto
2. Dostęp jednodniowy: 179 PLN netto,
3. Dostep przez 5 dni w miesiącu: 309 PLN netto
4. Dostęp przez 10 dni lub więcej,

Możliwość skorzystania z dodatkowych opcji jak:
-rejestracja firmy pod prestiżowym adresem,
-możliwość skorzystania z sal konferencyjnych czy salek spotkań w tej czy w innych lokalizacjach Wynajmującego, zarówno w Polsce jak i na świecie,
-możliwośc wynajęcia prywatnego biura na dni czy godziny,
-zamykane miejsce do przechowywania sprzętu i rzeczy osobistych.

W ramach oplaty miesięcznej, Najemca otrzymuje:
-dostęp do globalnej sieci obejmującej tysiące lokalizacji na całym świecie;
-wsparcie ze strony wysoce wykwalifikowanego personelu recepcji i zespołu obsługi;
-bezpieczne łącze Wi-Fi i technologię klasy biznesowej;
-dostęp do drukarek i pomocy administracyjnej;
-usługi w zakresie sprzątania, media i ochronę;
-możliwość nawiązywania kontaktów i uczestniczenia w regularnie organizowanych wydarzeniach dla społeczności;
-możliwość dokonywania rezerwacji i zarządzania kontem za pośrednictwem aplikacji w telefonie.
Korzystać z biura można od poniedziałku do piątku w godzinach 8-17.

Najemca może korzystać również z wyposażonej kuchni z nielimitowanym dostępem do kawy/herbaty w ramach dodatkowej opłaty.

Standard budynku:
-recepcja na parterze,
-Klimatyzacja,
-pełne okablowanie,
-Tryskacze i czujniki dymu,
-Ochrona budynku,
-Kable światłowodowe
-system zarządzania budynkiem-BMS,

Udogodnienia w budynku:
-udogodnienia dla osób niepełnosprawnych,
-Parking dla klientów na miejscu lub w pobliżu,
-pomieszczenia do wideokonferencji.

Zalety lokalizacji:
Lokalizacja zapewnia dogodne połączenia z resztą miasta dzięki świetnemu dostępowi do komunikacji miejskiej: stacja metra Świętokrzyska, liczne linie tramwajowe i autobusowe.
W pobliżu znajduje się Dworzec Centralny oraz szereg hoteli (InterContinental, Westin, Marriott i Radisson Sas), restauracji i obiektów handlowych m.in. Złote Tarasy.

Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %

Zdjęcia pokazują ogólny standard budynku.
Zapraszam na spotkanie w celu obejrzenia lokalu
Zachęcam do kontaktu telefonicznego pod numerem: XXXXX117

Po więcej ofert warszawskich biur, magazynów czy lokali usługowych do wynajęcia, zapraszam na stronę:


Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Pokaż więcej

Szczegóły oferty

  • Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15733618
  • Data publikacji: 5 września 2025 14:21 (6 godzin temu)
  • Liczba pokoi: 1
  • Piętro: 11 / 20

Mapa

Mazowieckie, Warszawa, Śródmieście ,
Property Office Sp. o.o.

Property Office Sp. ...

+48XXXXXX117
Wysyłając zapytanie akceptuję regulamin serwisu oraz politykę RODO.

Lokal Biurowy na wynajem - Warszawa, Śródmieście

nieruchomosci-polska-24.pl / 15733618

Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -

949 PLN

190 zł/m2
Warszawa (Śródmieście) (Mazowieckie, gm. Warszawa)

Główne cechy:

  • Powierzchnia 5m2
  • Pokoje 1
  • Rok budowy 1999

Opis - Lokal biurowy

Do wynajęcia: biurko w coworkingu do wynajęcia w Centrum,
na 11 piętrze nowoczesnym biurowcu w Śródmieściu, w okolicach Dworca Centralnego,
poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected])

BEZ PROWIZJI

Miejsce do pracy w przestrzeni wspóldzielonej.
Najemca pracuje w różnym wymiarze czasowym, w zależności od swoich potrzeb,
Oferta dla jednej osoby.

1. Dostęp w dni robocze przez cały miesiąc: 949 PLN netto
2. Dostęp jednodniowy: 179 PLN netto,
3. Dostep przez 5 dni w miesiącu: 309 PLN netto
4. Dostęp przez 10 dni lub więcej,

Możliwość skorzystania z dodatkowych opcji jak:
-rejestracja firmy pod prestiżowym adresem,
-możliwość skorzystania z sal konferencyjnych czy salek spotkań w tej czy w innych lokalizacjach Wynajmującego, zarówno w Polsce jak i na świecie,
-możliwośc wynajęcia prywatnego biura na dni czy godziny,
-zamykane miejsce do przechowywania sprzętu i rzeczy osobistych.

W ramach oplaty miesięcznej, Najemca otrzymuje:
-dostęp do globalnej sieci obejmującej tysiące lokalizacji na całym świecie;
-wsparcie ze strony wysoce wykwalifikowanego personelu recepcji i zespołu obsługi;
-bezpieczne łącze Wi-Fi i technologię klasy biznesowej;
-dostęp do drukarek i pomocy administracyjnej;
-usługi w zakresie sprzątania, media i ochronę;
-możliwość nawiązywania kontaktów i uczestniczenia w regularnie organizowanych wydarzeniach dla społeczności;
-możliwość dokonywania rezerwacji i zarządzania kontem za pośrednictwem aplikacji w telefonie.
Korzystać z biura można od poniedziałku do piątku w godzinach 8-17.

Najemca może korzystać również z wyposażonej kuchni z nielimitowanym dostępem do kawy/herbaty w ramach dodatkowej opłaty.

Standard budynku:
-recepcja na parterze,
-Klimatyzacja,
-pełne okablowanie,
-Tryskacze i czujniki dymu,
-Ochrona budynku,
-Kable światłowodowe
-system zarządzania budynkiem-BMS,

Udogodnienia w budynku:
-udogodnienia dla osób niepełnosprawnych,
-Parking dla klientów na miejscu lub w pobliżu,
-pomieszczenia do wideokonferencji.

Zalety lokalizacji:
Lokalizacja zapewnia dogodne połączenia z resztą miasta dzięki świetnemu dostępowi do komunikacji miejskiej: stacja metra Świętokrzyska, liczne linie tramwajowe i autobusowe.
W pobliżu znajduje się Dworzec Centralny oraz szereg hoteli (InterContinental, Westin, Marriott i Radisson Sas), restauracji i obiektów handlowych m.in. Złote Tarasy.

Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %

Zdjęcia pokazują ogólny standard budynku.
Zapraszam na spotkanie w celu obejrzenia lokalu
Zachęcam do kontaktu telefonicznego pod numerem: 731-321-117

Po więcej ofert warszawskich biur, magazynów czy lokali usługowych do wynajęcia, zapraszam na stronę:
https://www.propertyoffice.pl/

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości


Szczegóły oferty

  • Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15733618
  • Data publikacji: 5 września 2025 14:21 (6 godzin temu)
  • Liczba pokoi: 1
  • Piętro: 11 / 20