• Nieruchomości Polska

Biuro dla 6 osób | Prestiż | Umeblowane | OD ZARAZ

  • Pokoje11
  • Łazienki-
  • Powierzchnia 25m2
  • Rodzaj Lokal biurowy
  • Cena 3 600 PLN
  • MiastoWarszawa
  • Rok budowy-

Opis szczegółowy

WILSONS NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNE

Biuro do pracy dla 6 osób
Dostępne od ZARAZ

DOSTĘPNE MODUŁY: 4-osobowy, 8-osobowy, 12-osobowy,

ORIENTACYJNY KOSZT NAJMU:
Czynsz bazowy - od 600 PLN/os. miesięcznie
Łącznie ok.: 6os. x 600 PLN/os. miesięcznie = 3600 PLN miesięcznie
Zabezpieczenie - minimum odpowiednik 1-miesięcznego czynszu

Wszystkie podane kwoty są netto. Należy doliczyć do nich obowiązujący VAT.

ZDJĘCIA PREZENTOWANE W OFERCIE NIE PRZEDSTAWIAJĄ OFEROWANEGO BIURA A JEDYNIE PRZYKŁADOWĄ POWIERZCHNIĘ. CELEM JEST UKAZANIE STANDARDÓW W BIUROWCU

Czym jest biuro serwisowane?
Biuro serwisowane to elastyczna opcja wynajmu przestrzeni biurowej, która różni się od tradycyjnych umów najmu, oferując pełne wyposażenie i obsługę. Nie musisz zajmować się codziennym zarządzaniem biurem. W ramach jednej, stałej opłaty, otrzymujesz dostęp do mediów, internetu, recepcji i serwisu sprzątającego, eliminując ukryte koszty.

Korzyści z najmu biura serwisowanego dla firm:


Dostęp do wyposażonych sal konferencyjnych;
Indywidualne, umeblowane biura premium z kontrolą dostępu;
Profesjonalna obsługa recepcji: Wysoki standard obsługi dla Twoich gości;
Lokalizacja w budynku klasy A+ w centrum biznesowym miasta;
Codzienny serwis sprzątający;
Strefy wypoczynku: Miejsca do relaksu i regeneracji.
Wysokiej jakości przestrzenie wspólne;
Strefy prywatnej pracy: Budki telefoniczne i małe sale spotkań;
Możliwe dodatkowe usługi na żądanie: Catering, miejsca postojowe, organizacja eventów;
Szybka adaptacja do potrzeb firmy: Możliwość elastycznego dostosowania przestrzeni;
Dodatkowe usługi na żądanie: Catering, obsługa IT, organizacja eventów;
Elastyczne warunki umowy: Możliwość łatwego przedłużenia lub zmiany warunków.

Standardowe warunki najmu:


Wszystkie opłaty w cenie: Brak dodatkowych kosztów;
Dodatkowe usługi w cenie: Internet, obsługa recepcji i inne;
Wspólne sale konferencyjne: Komfortowe miejsca bez dodatkowych opłat;
Elastyczność: Możliwość uzgodnienia niestandardowych warunków;
Opłaty eksploatacyjne w cenie: Brak ukrytych kosztów;
Okres najmu: 6-12 miesięcy (możliwość najmu na czas nieokreślony);
Rejestracja firmy pod prestiżowym adresem.

Zapoznaj się z naszą ofertą dopasowaną do Twoich potrzeb! Pokaż więcej

Szczegóły oferty

  • Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15417738
  • Data publikacji: 18 listopada 2024 18:36 (4 godzin temu)
  • Liczba pokoi: 11
  • Piętro: 3 / 5

Mapa

Mazowieckie, Warszawa, Mokotów ,
Tomasz Pawlak

Tomasz Pawlak

+48XXXXXX726
Wysyłając zapytanie akceptuję regulamin serwisu oraz politykę RODO.

Lokal Biurowy na wynajem - Warszawa, Mokotów

nieruchomosci-polska-24.pl / 15417738

Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -

3 600 PLN

144 zł/m2
Warszawa (Mokotów) (Mazowieckie, gm. Warszawa)

Tomasz Pawlak

+48536333726

Główne cechy:

  • Powierzchnia 25m2
  • Pokoje 11

Opis - Biuro dla 6 osób | Prestiż | Umeblowane | OD ZARAZ

WILSONS NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNE

Biuro do pracy dla 6 osób
Dostępne od ZARAZ

DOSTĘPNE MODUŁY: 4-osobowy, 8-osobowy, 12-osobowy,

ORIENTACYJNY KOSZT NAJMU:
Czynsz bazowy - od 600 PLN/os. miesięcznie
Łącznie ok.: 6os. x 600 PLN/os. miesięcznie = 3600 PLN miesięcznie
Zabezpieczenie - minimum odpowiednik 1-miesięcznego czynszu

Wszystkie podane kwoty są netto. Należy doliczyć do nich obowiązujący VAT.

ZDJĘCIA PREZENTOWANE W OFERCIE NIE PRZEDSTAWIAJĄ OFEROWANEGO BIURA A JEDYNIE PRZYKŁADOWĄ POWIERZCHNIĘ. CELEM JEST UKAZANIE STANDARDÓW W BIUROWCU

Czym jest biuro serwisowane?
Biuro serwisowane to elastyczna opcja wynajmu przestrzeni biurowej, która różni się od tradycyjnych umów najmu, oferując pełne wyposażenie i obsługę. Nie musisz zajmować się codziennym zarządzaniem biurem. W ramach jednej, stałej opłaty, otrzymujesz dostęp do mediów, internetu, recepcji i serwisu sprzątającego, eliminując ukryte koszty.

Korzyści z najmu biura serwisowanego dla firm:


Dostęp do wyposażonych sal konferencyjnych;
Indywidualne, umeblowane biura premium z kontrolą dostępu;
Profesjonalna obsługa recepcji: Wysoki standard obsługi dla Twoich gości;
Lokalizacja w budynku klasy A+ w centrum biznesowym miasta;
Codzienny serwis sprzątający;
Strefy wypoczynku: Miejsca do relaksu i regeneracji.
Wysokiej jakości przestrzenie wspólne;
Strefy prywatnej pracy: Budki telefoniczne i małe sale spotkań;
Możliwe dodatkowe usługi na żądanie: Catering, miejsca postojowe, organizacja eventów;
Szybka adaptacja do potrzeb firmy: Możliwość elastycznego dostosowania przestrzeni;
Dodatkowe usługi na żądanie: Catering, obsługa IT, organizacja eventów;
Elastyczne warunki umowy: Możliwość łatwego przedłużenia lub zmiany warunków.

Standardowe warunki najmu:


Wszystkie opłaty w cenie: Brak dodatkowych kosztów;
Dodatkowe usługi w cenie: Internet, obsługa recepcji i inne;
Wspólne sale konferencyjne: Komfortowe miejsca bez dodatkowych opłat;
Elastyczność: Możliwość uzgodnienia niestandardowych warunków;
Opłaty eksploatacyjne w cenie: Brak ukrytych kosztów;
Okres najmu: 6-12 miesięcy (możliwość najmu na czas nieokreślony);
Rejestracja firmy pod prestiżowym adresem.

Zapoznaj się z naszą ofertą dopasowaną do Twoich potrzeb!


Szczegóły oferty

  • Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15417738
  • Data publikacji: 18 listopada 2024 18:36 (4 godzin temu)
  • Liczba pokoi: 11
  • Piętro: 3 / 5