• Nieruchomości Polska

Niezależny moduł, elastyczne warunki, JUŻ DOSTĘPNE

  • Pokoje11
  • Łazienki-
  • Powierzchnia 60m2
  • Rodzaj Lokal biurowy
  • Cena 18 000 PLN
  • MiastoWarszawa
  • Rok budowy-

Opis szczegółowy

WILSONS NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNE

Biuro serwisowane do pracy dla 10 osób
DOSTĘPNE OD ZARAZ

DOSTĘPNE MODUŁY: 2-osobowy, 10-osobowy, 11-osobowy, 

ORIENTACYJNY KOSZT NAJMU:
Czynsz bazowy - od 1800 PLN/os. miesięcznie
Łącznie ok.: 10 os. x 1800 PLN/os. miesięcznie = 18000 PLN miesięcznie
Zabezpieczenie - minimum odpowiednik 2-miesięcznego czynszu
Wszystkie podane kwoty są netto. Należy doliczyć do nich obowiązujący VAT.

Czym jest biuro serwisowane?
Biuro serwisowane to elastyczna i nowoczesna forma wynajmu przestrzeni biurowej, która eliminuje konieczność zarządzania codziennymi obowiązkami biurowymi. W odróżnieniu od tradycyjnych umów najmu, oferuje w pełni umeblowane biura z wliczonymi opłatami za media, internet, obsługę recepcyjną oraz sprzątanie. Przejrzystość kosztów sprawia, że wszystko jest zawarte w jednej, stałej cenie.

Korzyści z wynajmu biura serwisowanego:


Kompleksowo wyposażone sale konferencyjne dostępne dla wszystkich najemców.
Indywidualne, umeblowane biuro klasy premium z prywatnym dostępem.
Budki telefoniczne i niewielkie sale spotkań zapewniające spokój i prywatność.
Wysokiej jakości, reprezentacyjne przestrzenie wspólne.
Profesjonalna obsługa recepcyjna oraz reprezentacyjna poczekalnia.
Lokalizacja w budynku klasy A+ w biznesowym sercu miasta: prestiżowy adres i doskonała lokalizacja.
Codzienny serwis sprzątający.
Strefy wypoczynku i miejsca do regeneracji.
Dostęp do biura 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Możliwość dostosowania przestrzeni do zmieniających się wymagań klienta.
Brak konieczności inwestowania w wyposażenie i zarządzanie biurem.
Dodatkowe usługi dostępne na żądanie.
Elastyczność w przedłużaniu lub zmianie warunków najmu.

Standardowe warunki najmu:


Okres najmu: od 6 do 12 miesięcy (możliwość najmu na czas nieokreślony).
Pakiet godzin na sale konferencyjne wliczony w cenę.
W cenie: internet, kawa/herbata, serwis sprzątający, media, obsługa recepcji i inne.
Możliwość uzgodnienia warunków dla specyficznych potrzeb, takich jak dodatkowe łącze internetowe czy niestandardowy wystrój powierzchni.


Sprawdź naszą ofertę, dostosowaną do Twoich potrzeb! Pokaż więcej

Szczegóły oferty

  • Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15417819
  • Data publikacji: 27 września 2024 05:36 (5 godzin temu)
  • Liczba pokoi: 11
  • Piętro: 4 / 4

Mapa

Mazowieckie, Warszawa, Wola ,
Tomasz Pawlak

Tomasz Pawlak

+48XXXXXX726
Wysyłając zapytanie akceptuję regulamin serwisu oraz politykę RODO.

Lokal Biurowy na wynajem - Warszawa, Wola

nieruchomosci-polska-24.pl / 15417819

Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -

18 000 PLN

300 zł/m2
Warszawa (Wola) (Mazowieckie, gm. Warszawa)

Tomasz Pawlak

+48536333726

Główne cechy:

  • Powierzchnia 60m2
  • Pokoje 11

Opis - Niezależny moduł, elastyczne warunki, JUŻ DOSTĘPNE

WILSONS NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNE

Biuro serwisowane do pracy dla 10 osób
DOSTĘPNE OD ZARAZ

DOSTĘPNE MODUŁY: 2-osobowy, 10-osobowy, 11-osobowy, 

ORIENTACYJNY KOSZT NAJMU:
Czynsz bazowy - od 1800 PLN/os. miesięcznie
Łącznie ok.: 10 os. x 1800 PLN/os. miesięcznie = 18000 PLN miesięcznie
Zabezpieczenie - minimum odpowiednik 2-miesięcznego czynszu
Wszystkie podane kwoty są netto. Należy doliczyć do nich obowiązujący VAT.

Czym jest biuro serwisowane?
Biuro serwisowane to elastyczna i nowoczesna forma wynajmu przestrzeni biurowej, która eliminuje konieczność zarządzania codziennymi obowiązkami biurowymi. W odróżnieniu od tradycyjnych umów najmu, oferuje w pełni umeblowane biura z wliczonymi opłatami za media, internet, obsługę recepcyjną oraz sprzątanie. Przejrzystość kosztów sprawia, że wszystko jest zawarte w jednej, stałej cenie.

Korzyści z wynajmu biura serwisowanego:


Kompleksowo wyposażone sale konferencyjne dostępne dla wszystkich najemców.
Indywidualne, umeblowane biuro klasy premium z prywatnym dostępem.
Budki telefoniczne i niewielkie sale spotkań zapewniające spokój i prywatność.
Wysokiej jakości, reprezentacyjne przestrzenie wspólne.
Profesjonalna obsługa recepcyjna oraz reprezentacyjna poczekalnia.
Lokalizacja w budynku klasy A+ w biznesowym sercu miasta: prestiżowy adres i doskonała lokalizacja.
Codzienny serwis sprzątający.
Strefy wypoczynku i miejsca do regeneracji.
Dostęp do biura 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Możliwość dostosowania przestrzeni do zmieniających się wymagań klienta.
Brak konieczności inwestowania w wyposażenie i zarządzanie biurem.
Dodatkowe usługi dostępne na żądanie.
Elastyczność w przedłużaniu lub zmianie warunków najmu.

Standardowe warunki najmu:


Okres najmu: od 6 do 12 miesięcy (możliwość najmu na czas nieokreślony).
Pakiet godzin na sale konferencyjne wliczony w cenę.
W cenie: internet, kawa/herbata, serwis sprzątający, media, obsługa recepcji i inne.
Możliwość uzgodnienia warunków dla specyficznych potrzeb, takich jak dodatkowe łącze internetowe czy niestandardowy wystrój powierzchni.


Sprawdź naszą ofertę, dostosowaną do Twoich potrzeb!


Szczegóły oferty

  • Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15417819
  • Data publikacji: 27 września 2024 05:36 (5 godzin temu)
  • Liczba pokoi: 11
  • Piętro: 4 / 4