- Nieruchomości Polska
Biuro serwisowane 3-5 stanowisk-all inclusive
- Pokoje11
- Łazienki-
- Powierzchnia 80m2
- Rodzaj Lokal biurowy
- Cena 8 400 PLN
- MiastoWarszawa
- Rok budowy-
Opis szczegółowy
Szanowni Państwo,
Prezentujemy wyjątkową ofertę wynajmu nowoczesnego biura o powierzchni dostosowanej do 3-5 stanowisk pracy. Biuro znajduje się w prestiżowym budynku z przeszkloną fasadą, zapewniającą naturalne światło przez cały dzień.
KOSZTY:
Czynsz: 8 000 zł netto/miesiąc
Parking: 1 300 zł netto/miesiąc lub godzinowy w Radisson Hotel
DODTKOWE KOZYŚCI:
- Limit na bezpłatny najem sal konferencyjnych (po wykorzystaniu limitu, opłaty naliczane są w wysokości: sala 4-osobowa - 40 zł/godz., sala 6-osobowa - 60 zł/godz., sala 12-osobowa - 120 zł/godz.)
- Kompletnie umeblowane biuro
- Dostęp do biura 24/7
- Obsługa recepcyjna w godzinach 9:00 - 17:00
- Adres rejestracyjny dla firmy
- Codzienne sprzątanie biura
- Dostęp do wyposażonej kuchni (kawa, herbata, woda bez ograniczeń), toalet i części wypoczynkowych
- Pakiet na korzystanie z sal konferencyjnych wraz z serwisem kawowym podczas spotkań
- Dostęp do drukarki/xero/skanera//profesjonalnej niszczarki
- Energia elektryczna, szerokopasmowy dostęp do internetu
- Dostęp do strefy wypoczynku
- Wyciszone budki telefoniczne do prowadzenia rozmów i telekonferencji
DOSTEPNE BIURA:
Istnieje możliwość wynajmu biur dla mniejszej lub większej liczby stanowisk pracy.
Zdjęcia przedstawione w ofercie są przykładowe*
Zapraszamy do kontaktu w celu umówienia się na wizytę i obejrzenia biura osobiście.
Pokaż więcej
Szczegóły oferty
- Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15441406
- Data publikacji: 24 listopada 2024 04:21 (4 dni temu)
- Liczba pokoi: 11
- Piętro: 6 / 5
Mapa
Mazowieckie, Warszawa, Śródmieście ,
Lokal Biurowy na wynajem - Warszawa, Śródmieście
nieruchomosci-polska-24.pl / 15441406
8 400 PLN
105 zł/m2
Główne cechy:
- Powierzchnia 80m2
- Pokoje 11
Opis - Biuro serwisowane 3-5 stanowisk-all inclusive
Szanowni Państwo,
Prezentujemy wyjątkową ofertę wynajmu nowoczesnego biura o powierzchni dostosowanej do 3-5 stanowisk pracy. Biuro znajduje się w prestiżowym budynku z przeszkloną fasadą, zapewniającą naturalne światło przez cały dzień.
KOSZTY:
Czynsz: 8 000 zł netto/miesiąc
Parking: 1 300 zł netto/miesiąc lub godzinowy w Radisson Hotel
DODTKOWE KOZYŚCI:
- Limit na bezpłatny najem sal konferencyjnych (po wykorzystaniu limitu, opłaty naliczane są w wysokości: sala 4-osobowa - 40 zł/godz., sala 6-osobowa - 60 zł/godz., sala 12-osobowa - 120 zł/godz.)
- Kompletnie umeblowane biuro
- Dostęp do biura 24/7
- Obsługa recepcyjna w godzinach 9:00 - 17:00
- Adres rejestracyjny dla firmy
- Codzienne sprzątanie biura
- Dostęp do wyposażonej kuchni (kawa, herbata, woda bez ograniczeń), toalet i części wypoczynkowych
- Pakiet na korzystanie z sal konferencyjnych wraz z serwisem kawowym podczas spotkań
- Dostęp do drukarki/xero/skanera//profesjonalnej niszczarki
- Energia elektryczna, szerokopasmowy dostęp do internetu
- Dostęp do strefy wypoczynku
- Wyciszone budki telefoniczne do prowadzenia rozmów i telekonferencji
DOSTEPNE BIURA:
Istnieje możliwość wynajmu biur dla mniejszej lub większej liczby stanowisk pracy.
Zdjęcia przedstawione w ofercie są przykładowe*
Zapraszamy do kontaktu w celu umówienia się na wizytę i obejrzenia biura osobiście.
Szczegóły oferty
- Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15441406
- Data publikacji: 24 listopada 2024 04:21 (4 dni temu)
- Liczba pokoi: 11
- Piętro: 6 / 5