• Nieruchomości Polska

Lokal Komercyjny lokal biurowy

  • Pokoje7
  • Łazienki-
  • Powierzchnia 203m2
  • Rodzaj Lokal biurowy
  • Cena 43 350 PLN
  • MiastoWarszawa
  • Rok budowy2008

Opis szczegółowy

moduł biurowy flexi dla 51 osób na 5 piętrze nowoczesnego biurowca niedaleko Galerii Mokotów, w okolicach ul. Wołoskiej, poleca Property Office (tel.XXXXX117, mail: )
--------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
--------------------------------------------
Dostępność - od zaraz

Koncepcja FLEXI LEASE to połączenie zalet rozwiązań co-workingowych z potrzebą posiadania własnej, wydzielonej przestrzeni na elastycznych warunkach najmu.
Dla firmy, która jest zainteresowana wejściem do biura umeblowanego, już przygotowanego do pracy; lub woli powierzchnię nieumeblowaną do własnaj aranżacji.
Czy potrzebuje profesjonalnej powierzchni biurowej na JUŻ i z dostępem 24/7/365.

Najemca ma do dyspozycji prywatną przestrzeń biurową oraz może korzystać z części wspólnych, jak kuchnia czy sale spotkań.
Moduł ma kontrolę dostępu; jest też podzielony tak, żeby zapewnić maksymalny komfort pracy, z optymalnym dostępem naturalnego światła.

Najemca ma do swojej dyspozycji kompaktowe biuro, skłądające się z:
-open space (do 16 osób),
-open space (do 12 osób),
-open space (do 15 osób),
-pokój biurowy( dla 2 osób),
-pokój biurowy( dla 4 osób),
-pokój biurowy( dla 2 osób),
-sala konferencyjna (do 8 osób)
Lokal z optymalnym dostępem naturalnego światła.

W przestrzeni wspólnej znajduje się przestronna i komfortowa kuchnia, strefa chill - out, wygodne kanapy, fotele, huśtawka itd. Dzięki takiemu rozwiązaniu pracownicy mogą skupić się na pracy w miejscu zarezerwowanym dla swojej firmy, a przerwę spędzić w strefie wspólnej, odpoczywając lub nawiązując nowe kontakty biznesowe z pracownikami innych firm.

Miesięczny koszt najmu dla jednej osoby to 850 PLN netto/mies.

Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej.

Opłaty dodatkowe (opcjonalnie):
-100 PLN/osobę Powierzchnia serwisowana dostosowana do zmieniających się potrzeb najemców powierzchni biurowej.

Najemca ma możliwość rozszerzenia usługi o:
-wyposażenie unitu meblami -biurko, krzesło, kontenerek (100 PLN/osobę),
-dostęp do programu rozwojowego i wszystkich eventów, lekcji angielskiego, jogi, możliwość korzystania z ekspresu do kawy, drukarki ze skanerem, salek spotkań: 300 PLN/osobę,

Parking:
-290 PLN/stanowisko/miesiąc,
-30 PLN-miejsce na rower/rowerownia na kontrolę dostępu,
Współczynnik miejsc parkingowych: 1/30m2,

Opis budynku:
Biurowiec oferuje na 11 kondygnacjach naziemnych około 12 000 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia.

Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu.

Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23%

Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali.

Polecam i zapraszam do oglądania:
;
tel.XXXXX117


Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Pokaż więcej

Szczegóły oferty

  • Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15526817
  • Data publikacji: 18 listopada 2024 02:57 (9 dni temu)
  • Liczba pokoi: 7
  • Piętro: 5 / 10

Mapa

Mazowieckie, Warszawa, Mokotów ,
Property Office Sp. o.o.

Property Office Sp. ...

+48XXXXXX117
Wysyłając zapytanie akceptuję regulamin serwisu oraz politykę RODO.

Lokal Biurowy na wynajem - Warszawa, Mokotów

nieruchomosci-polska-24.pl / 15526817

Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -

43 350 PLN

214 zł/m2
Warszawa (Mokotów) (Mazowieckie, gm. Warszawa)

Główne cechy:

  • Powierzchnia 203m2
  • Pokoje 7
  • Rok budowy 2008

Opis - Lokal biurowy

moduł biurowy flexi dla 51 osób na 5 piętrze nowoczesnego biurowca niedaleko Galerii Mokotów, w okolicach ul. Wołoskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected])
--------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
--------------------------------------------
Dostępność - od zaraz

Koncepcja FLEXI LEASE to połączenie zalet rozwiązań co-workingowych z potrzebą posiadania własnej, wydzielonej przestrzeni na elastycznych warunkach najmu.
Dla firmy, która jest zainteresowana wejściem do biura umeblowanego, już przygotowanego do pracy; lub woli powierzchnię nieumeblowaną do własnaj aranżacji.
Czy potrzebuje profesjonalnej powierzchni biurowej na JUŻ i z dostępem 24/7/365.

Najemca ma do dyspozycji prywatną przestrzeń biurową oraz może korzystać z części wspólnych, jak kuchnia czy sale spotkań.
Moduł ma kontrolę dostępu; jest też podzielony tak, żeby zapewnić maksymalny komfort pracy, z optymalnym dostępem naturalnego światła.

Najemca ma do swojej dyspozycji kompaktowe biuro, skłądające się z:
-open space (do 16 osób),
-open space (do 12 osób),
-open space (do 15 osób),
-pokój biurowy( dla 2 osób),
-pokój biurowy( dla 4 osób),
-pokój biurowy( dla 2 osób),
-sala konferencyjna (do 8 osób)
Lokal z optymalnym dostępem naturalnego światła.

W przestrzeni wspólnej znajduje się przestronna i komfortowa kuchnia, strefa chill - out, wygodne kanapy, fotele, huśtawka itd. Dzięki takiemu rozwiązaniu pracownicy mogą skupić się na pracy w miejscu zarezerwowanym dla swojej firmy, a przerwę spędzić w strefie wspólnej, odpoczywając lub nawiązując nowe kontakty biznesowe z pracownikami innych firm.

Miesięczny koszt najmu dla jednej osoby to 850 PLN netto/mies.

Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej.

Opłaty dodatkowe (opcjonalnie):
-100 PLN/osobę Powierzchnia serwisowana dostosowana do zmieniających się potrzeb najemców powierzchni biurowej.

Najemca ma możliwość rozszerzenia usługi o:
-wyposażenie unitu meblami -biurko, krzesło, kontenerek (100 PLN/osobę),
-dostęp do programu rozwojowego i wszystkich eventów, lekcji angielskiego, jogi, możliwość korzystania z ekspresu do kawy, drukarki ze skanerem, salek spotkań: 300 PLN/osobę,

Parking:
-290 PLN/stanowisko/miesiąc,
-30 PLN-miejsce na rower/rowerownia na kontrolę dostępu,
Współczynnik miejsc parkingowych: 1/30m2,

Opis budynku:
Biurowiec oferuje na 11 kondygnacjach naziemnych około 12 000 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia.

Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu.

Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23%

Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali.

Polecam i zapraszam do oglądania:
[email protected] ;
tel. 731-321-117
www.propertyoffice.pl

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości


Szczegóły oferty

  • Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15526817
  • Data publikacji: 18 listopada 2024 02:57 (9 dni temu)
  • Liczba pokoi: 7
  • Piętro: 5 / 10