- Nieruchomości Polska
Lokal Komercyjny lokal biurowy
- Pokoje7
- Łazienki-
- Powierzchnia 203m2
- Rodzaj Lokal biurowy
- Cena 43 350 PLN
- MiastoWarszawa
- Rok budowy2008
Opis szczegółowy
moduł biurowy flexi dla 51 osób na 5 piętrze nowoczesnego biurowca niedaleko Galerii Mokotów, w okolicach ul. Wołoskiej, poleca Property Office (tel.XXXXX117, mail: Adres email ukryty)
--------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
--------------------------------------------
Dostępność - od zaraz
Koncepcja FLEXI LEASE to połączenie zalet rozwiązań co-workingowych z potrzebą posiadania własnej, wydzielonej przestrzeni na elastycznych warunkach najmu.
Dla firmy, która jest zainteresowana wejściem do biura umeblowanego, już przygotowanego do pracy; lub woli powierzchnię nieumeblowaną do własnaj aranżacji.
Czy potrzebuje profesjonalnej powierzchni biurowej na JUŻ i z dostępem 24/7/365.
Najemca ma do dyspozycji prywatną przestrzeń biurową oraz może korzystać z części wspólnych, jak kuchnia czy sale spotkań.
Moduł ma kontrolę dostępu; jest też podzielony tak, żeby zapewnić maksymalny komfort pracy, z optymalnym dostępem naturalnego światła.
Najemca ma do swojej dyspozycji kompaktowe biuro, skłądające się z:
-open space (do 16 osób),
-open space (do 12 osób),
-open space (do 15 osób),
-pokój biurowy( dla 2 osób),
-pokój biurowy( dla 4 osób),
-pokój biurowy( dla 2 osób),
-sala konferencyjna (do 8 osób)
Lokal z optymalnym dostępem naturalnego światła.
W przestrzeni wspólnej znajduje się przestronna i komfortowa kuchnia, strefa chill - out, wygodne kanapy, fotele, huśtawka itd. Dzięki takiemu rozwiązaniu pracownicy mogą skupić się na pracy w miejscu zarezerwowanym dla swojej firmy, a przerwę spędzić w strefie wspólnej, odpoczywając lub nawiązując nowe kontakty biznesowe z pracownikami innych firm.
Miesięczny koszt najmu dla jednej osoby to 850 PLN netto/mies.
Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej.
Opłaty dodatkowe (opcjonalnie):
-100 PLN/osobę Powierzchnia serwisowana dostosowana do zmieniających się potrzeb najemców powierzchni biurowej.
Najemca ma możliwość rozszerzenia usługi o:
-wyposażenie unitu meblami -biurko, krzesło, kontenerek (100 PLN/osobę),
-dostęp do programu rozwojowego i wszystkich eventów, lekcji angielskiego, jogi, możliwość korzystania z ekspresu do kawy, drukarki ze skanerem, salek spotkań: 300 PLN/osobę,
Parking:
-290 PLN/stanowisko/miesiąc,
-30 PLN-miejsce na rower/rowerownia na kontrolę dostępu,
Współczynnik miejsc parkingowych: 1/30m2,
Opis budynku:
Biurowiec oferuje na 11 kondygnacjach naziemnych około 12 000 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia.
Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu.
Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23%
Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali.
Polecam i zapraszam do oglądania:
Adres email ukryty ;
tel.XXXXX117
Adres www ukryty
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
Pokaż więcej
Szczegóły oferty
- Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15526817
- Data publikacji: 18 listopada 2024 02:57 (9 dni temu)
- Liczba pokoi: 7
- Piętro: 5 / 10
Mapa
Mazowieckie, Warszawa, Mokotów ,
Lokal Biurowy na wynajem - Warszawa, Mokotów
nieruchomosci-polska-24.pl / 15526817
43 350 PLN
214 zł/m2
Główne cechy:
- Powierzchnia 203m2
- Pokoje 7
- Rok budowy 2008
Opis - Lokal biurowy
moduł biurowy flexi dla 51 osób na 5 piętrze nowoczesnego biurowca niedaleko Galerii Mokotów, w okolicach ul. Wołoskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected])
--------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
--------------------------------------------
Dostępność - od zaraz
Koncepcja FLEXI LEASE to połączenie zalet rozwiązań co-workingowych z potrzebą posiadania własnej, wydzielonej przestrzeni na elastycznych warunkach najmu.
Dla firmy, która jest zainteresowana wejściem do biura umeblowanego, już przygotowanego do pracy; lub woli powierzchnię nieumeblowaną do własnaj aranżacji.
Czy potrzebuje profesjonalnej powierzchni biurowej na JUŻ i z dostępem 24/7/365.
Najemca ma do dyspozycji prywatną przestrzeń biurową oraz może korzystać z części wspólnych, jak kuchnia czy sale spotkań.
Moduł ma kontrolę dostępu; jest też podzielony tak, żeby zapewnić maksymalny komfort pracy, z optymalnym dostępem naturalnego światła.
Najemca ma do swojej dyspozycji kompaktowe biuro, skłądające się z:
-open space (do 16 osób),
-open space (do 12 osób),
-open space (do 15 osób),
-pokój biurowy( dla 2 osób),
-pokój biurowy( dla 4 osób),
-pokój biurowy( dla 2 osób),
-sala konferencyjna (do 8 osób)
Lokal z optymalnym dostępem naturalnego światła.
W przestrzeni wspólnej znajduje się przestronna i komfortowa kuchnia, strefa chill - out, wygodne kanapy, fotele, huśtawka itd. Dzięki takiemu rozwiązaniu pracownicy mogą skupić się na pracy w miejscu zarezerwowanym dla swojej firmy, a przerwę spędzić w strefie wspólnej, odpoczywając lub nawiązując nowe kontakty biznesowe z pracownikami innych firm.
Miesięczny koszt najmu dla jednej osoby to 850 PLN netto/mies.
Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej.
Opłaty dodatkowe (opcjonalnie):
-100 PLN/osobę Powierzchnia serwisowana dostosowana do zmieniających się potrzeb najemców powierzchni biurowej.
Najemca ma możliwość rozszerzenia usługi o:
-wyposażenie unitu meblami -biurko, krzesło, kontenerek (100 PLN/osobę),
-dostęp do programu rozwojowego i wszystkich eventów, lekcji angielskiego, jogi, możliwość korzystania z ekspresu do kawy, drukarki ze skanerem, salek spotkań: 300 PLN/osobę,
Parking:
-290 PLN/stanowisko/miesiąc,
-30 PLN-miejsce na rower/rowerownia na kontrolę dostępu,
Współczynnik miejsc parkingowych: 1/30m2,
Opis budynku:
Biurowiec oferuje na 11 kondygnacjach naziemnych około 12 000 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia.
Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu.
Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23%
Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali.
Polecam i zapraszam do oglądania:
[email protected] ;
tel. 731-321-117
www.propertyoffice.pl
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
Szczegóły oferty
- Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15526817
- Data publikacji: 18 listopada 2024 02:57 (9 dni temu)
- Liczba pokoi: 7
- Piętro: 5 / 10